Sunday, November 21, 2010

Jamuan Pengawas

Salam Ukhuwwah.


Pengawas juga merupakan tulang belakang sekolah yang membantu guru-guru terutama dalam menguatkuasakan peraturan sekolah.



Mereka biasanya dipilih berdasarkan sahsiah, akhlak dan ketrampilan yang baik dan cemerlang. Selain itu, pengawas juga di pilih dari kalangan pelajar-pelajar yang mempunyai kokurikulum dan akademik yang cemerlang.

 Pn Sabariah (Ketua guru Pengawas) dan
  En Zul (Ketua Guru Disiplin) bergambar  dengan sebahagian Pengawas..
 Pada minggu lepas, pengawas2 sekolah ini sempat diraikan dalam satu majlis jamuan akhir tahun yang dihadiri oleh guru besar, semua penolong2 kanan dan AJK guru Disiplin bertempat De'Tropika UTM, Skudai, J.Bahru.


 Pengawas-pengawas ini terdiri daripada murid tahun 3 hingga 6. Jumlah pengawas yang paling ramai adalah murid tahun 6.Syukur Alhamdulillah, julungkali mereka dapat diraikan di luar di dalam majlis Jamuan Akhir Tahun.
 Penyampaian sijil dan cenderahati juga turut disampaikan kepada semua pengawas.Penyampaian tersebut disempurnakan oleh  Guru besar, GPK Hem dan GPK Kokurikulum.

 Antara AJK Unit DISIPLIN yang terdiri dari guru-guru di sekolah ini..
 Selain daripada Guru Besar, Guru Disiplin juga mengucapan setinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pengawas kerana mereka telah dapat menjalankan tugas di sekolah dengan cemerlang.
AJK unit Disiplin yang sempat bersama-sama di dalam majlis tersebut.. 
 Pn Sabariah (Ketua guru Pengawas) dan
  En Zul (Ketua Guru Disiplin) bergambar  dengan sebahagian Pengawas..

No comments:

Post a Comment